Resgo reserveringssysteem logo voor restaurants

Automatische e-mail na bezoek | Blijf in contact met je gasten

Stuur na elk bezoek automatisch een gepersonaliseerde e-mail. Verhoog gasttevredenheid en stimuleer herhaalbezoek met Resgo.

Automatische e-mail na bezoek

Met Resgo stuur je automatisch een follow-up e-mail naar gasten nadat ze zijn ingecheckt. Deze functie helpt je om professioneel in contact te blijven en tegelijkertijd herhaalbezoeken te stimuleren.

Wat staat er in de e-mail?

  • Persoonlijke aanhef en naam van het restaurant
  • Mogelijkheid om een review achter te laten
  • Optioneel: link naar loyaliteitspunten of acties
  • Volledig aanpasbare inhoud

Waarom is dit handig?

  • Verhoogt klanttevredenheid na elk bezoek
  • Biedt ruimte voor feedback of upsell
  • Volledig automatisch op basis van check-in tijd
  • Te combineren met review-verzoeken en loyaliteitssysteem

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt de e-mail verzonden?

Je bepaalt zelf na hoeveel uur de e-mail verstuurd wordt. Dit is instelbaar per bedrijf.

Wordt dit gekoppeld aan het loyaltyprogramma?

Ja, je kunt een samenvatting van gespaarde punten of een uitnodiging tot inwisseling automatisch toevoegen.

Meer lezen over gerelateerde functies

Ook automatisch contact na elk bezoek? Vraag activatie aan via info@resgo.nl.

Gerelateerde blogs

Automatische Afsluiting Van Tijdslots

Lees meer over automatische afsluiting van tijdslots in ons blog.

Lees blog
Automatische Bevestigingsmails

Lees meer over automatische bevestigingsmails in ons blog.

Lees blog
Automatische Herkenning Bij Check In

Lees meer over automatische herkenning bij check in in ons blog.

Lees blog

Deel dit artikel:

Facebook ยท X (voorheen Twitter)